2012. május 5., szombat

Mályva-ízű fájdalom

Botcsinálta őrangyal,
lélekfogadós vagyok e földön,
bár emberek nem látják bennem,
csak az ügyes kereskedőt,

Mályva-ízű fájdalom járja
át, szellemem köves kútjait.

én nem látok el a haszonig,
s felmondott már a bankom is.
Kocsonyásodott otthonom
csak felhúzható kis robot.

Mályva-ízű fájdalom járja
át, szellemem köves kútjait.

helyem a földön képlékeny,
vagyok itt is, ott is mértékkel.
de mindenütt csak én vagyok,
hol jártam egyszer is.

Mályva-ízű fájdalom járja
át, szellemem köves kútjait.

A családom csak babaház,
mit lehetne portalanítani,
de másnak csak nevetség,
egy giccs, mit ki lehet hajítani.

Mályva-ízű fájdalom járja
át, szellemem köves kútjait.

Csak labda e foltos földem,
épp járunk egy passznál ,
s a nap csatár cselei után,
szét durranunk a tejút hálóján.

Mályva-ízű fájdalom járja
át, szellemem köves kútjait.

2012 május 4.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése